Mantar Kurabiye

Ben lisedeyken çok sevdiğim sıra arkadaşım Ayferciğim yapıp getirirdi mantar kurabiyeleri ve bizde 2 dakikada bitiriverirdik.Değişmez favori kurabiyemizdi :))Tarif anneme ait ben uzun zamandır ilk defa yaptım ama tadını tutturdum,hem göze hemde mideye hitap ediyor.Deneminizi tavsiye eder güzel bir hafta dilerim,sevgilermle...
Malzemeler:2 yumurta,1 su bardağı pudra şekeri,1 pk vanilya,1 pk kabartma tozu,250 gr tereyağ,1 su bardağı mısır nişastası,1/2 çay bardağı süt,alabildiği kadar un ve üzeri için tarçın.
Yaplışı:Bütün malzemeler(Tarçın hariç) hepsi derin bir kapta karıştırılır ve iyice yoğrulduktan sonra (yani elimize yapışmayınca )ceviz büyüklüğünde parçalar alınır ve küçük bir kapak yardımı ile (ilk önce kapak tarçına batırılacak tabi ki) şekil verilerek 170 derelik fırında pişirilir.Afiyet olsun..

12 yorum:

Hatice

Gülizarcığım ellerine sağlık, oğluşum da ben de çok severiz mantar kurabiyeyi, ben üzerini kakaolu yapıyorum, taçın da güzel fikir, hatta hamuruna kuruyemiş katıp, üzeri tarçın nefis olr değil mi:))
browniler de nefis olmuş, oğluşunun da senin de ellerine sağlık, desene oğluşun da yetişiyor arkadan:)
sevgilerimle...

karamel mutfak

elllerine salık bu aralar nedense yaptıgım kurabişler hep yayılıyor ....nacizane bende tarçın ve kakoadan farklı olarak neskuik le yapıyorum ellerine salık. kocaman sevgiler.

yeşim

ellerine sağlık canım kurabiyeler çok güzel görünüyor...sevgiler...

meliha

Canım ellerine sağlık,bu sefer oğluşun yardım etmedimi? Yunus mere Usta :))) alem senin oğlan zaten :))

meliha

Ay pardaon yunus emre yazacaktım yanlış oldu :))

Ferkay

Gülizak kurabiyeleri görünce annem geldi hemen aklıma o çok sık yapardı mantarlı kurabiyeleri.
Bizde pek kurabiye yenmediğinden yapmıyorum hiç.
Ellerine sağlık bitanem.
Sevgiler..

pelince

Canım iade-i ziyarete geldim :) Kurabiye çok güzel olmuş,ben de çok severim.Ellerine sağlık..

Sevgiler..

Damak Tadı

Bende çok severim canımmm..Oğlunla senin ellerinden hepsi çok leziz olmuştur kesin..))Kocaman sevgiler tatlılarıma..

Tijen

Çok sevimliler gerçekten, ellerine sağlık Gülizar!

Mutfaknotlari

ellerine sağlık
sayfanı izlmeye aldım
sevgiler

burçin

canım ellerine sağlık,çok güzel yapmışsın,deneyeceğim.ama senin elinin tadını tutturamayacağıma eminim :))
burçin

gülizar

Benim eminim seninde çok güzel yapacağına burçinciğim.

GÜLİZAR'LA LEZİZ TATLAR....   © 2008. Template Recipes by Emporium Digital

TOP