KANATSIZ MELEK'İN(DAMAK-TAD) SÜPRİZİ

Bu güzel hediyeler çok sevdiğim Gül ablam (Damak tadı) tarafından yollanan çok cici hediyeler.İnanın beni o kadar çok mutlu ettiki,hediyelerden ziyade hiç bir menfaat göz etmeden hiç bir karşılık beklemeden hatta ve hatta çoğumuzu bile yüz yüze tanımadan ben ve bir sürü yemek bloğu olan arkadaşımıza her zaman destek olan sevgili gül ablama burdan bir kez daha teşekkür ediyorum ve onu çok ama çok sevdiğimi bir kez daha söylüyorum.İyki bir yemek bloğum olmuş ve iyki seni tanımışım blogcuların kanatsız meleği canım ablam....

3 yorum:

Damak Tadı

İnan yüzüm kızardı tatlım..))


İyi günlerde kullanıp,afiyetle yersiniz inşallah..)


Sevgiler..

gülizar

Aşk olsun abla yaaaa ... az bile yazdım.

egeli

GÜLİZARCIM ,YORUMUN İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.
AYRICA GÜL ÇOK TATLI BİR HANIMDIR,ONUNLA YÜZ YÜZE TANIŞTIM VE ONU TANIDIĞIMA ÇOK MUTLU OLDUM....İNŞALLAH BİR GÜN SENDE GÖRÜŞÜRSÜN....

GÜLİZAR'LA LEZİZ TATLAR....   © 2008. Template Recipes by Emporium Digital

TOP