MERCİMEKLİ BULGUR PİLAVI

Eskiden yani şundan 2-3 sene önce bulgur pilavı yermisin deseler asla derdim.Ama şimdi haftada 2-3 kez yiyorum.Galiba zaman ilerledikçe insanların zevkleri ve fikirleri değişiyor.Ama şunuda söylemeden geçemicem mercimekli bulgur pilavı ayran eşliğinde harika oluyor.Bu güzel pilavı mutlaka deneyin bulgur sevmeyenler bana hak vereceksiniz :))

Malzemeler:1-2 yemek kaşığı tereyağ,1 su bardağı haşlanmış yeşil mercimek,2 su bardağı bulgur(pilavlık),1 kaşık salça,1 adet orta boy soğan,tuz ve karabiber.
Yapılışı: İlk önce soğan çok küçük doğranır (ben rondodan geçirdim),yağ eriyince soğan kavrulur ve salça ilave edilir.Daha sonra mercimek ve bulgur eklenerek kavrulur,biber ve tuz ilave edilerek üzerini biraz geçecek şekilde sıcak su ilave edilir.Suyunu çekmeye yakın altını kapatın biraz sulu olursa daha güzel olur,sıcak olarak da servis yapın.Afiyet olsun...

7 yorum:

Damak Tadı

Çok nefistir bilirim canım..Ellerine sağlık..Bende senin gibi sonradan sevdim bu pilavı..))


Kocaman öpüyorum ve sevgilerimi gönderiyorum..

gülizar

Güzel yorum için çok teşekkürler abla..

Ferkay

Canım en sevdiğim pilavdır çok sık yaparım.Ellerine sağlık.
Bu arada bende ödülün var alırsan sevinirim.
Sevgiler..

yemekgezegeni

yemekgezegeni'ne üyeliğinizin tamamlanabilmesi için sayfanıza eklemeniz gereken banner kodu üretilmiş ve mail adresinize gönderilmiştir. Lütfen kontrol ediniz.. Sevgiler...

meliha

Güzel olmuş ellerinize sağlık.

lezzet sefasi

Ben de yaaprim cok da severim.Yanind a aci biber tursunzu tercih ediyorum.Sevgilerle

seolara

Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
tost makinaları
döner ocakları
çay kazanı fiyatları
makinası
remta mutfak
çay otomatları
remtamutfak.net
döner
çay kazanı fiyatları
elektrikli çay makinesi
elektrikli tost makinası
tüplü ızgara
remta
full hd tek parça izle
720p full izle
cerciko.com

GÜLİZAR'LA LEZİZ TATLAR....   © 2008. Template Recipes by Emporium Digital

TOP