ŞİPŞAK KEBABI 2





Güzel bir hafta sonundan sonra tekrar merhaba,dün yapmış olduğum şipşak 2 isimli kebabım çok pratik ve leziz.Diyeceksiniz farklı bişey yok ama yapılış aşamaları farklı o yüzden bence değişik oldu eee güzelde oldu hani :)) Afiyet olsun...

Malzemeler: (mini fırın tepsisine göre ölçüler) 6-7 ade orta boy patates,yarım kilo kuş başı et,2 diş sarımsak,5-6 adet sivri biber,4-5 adet domates,1 kaşıktan biraz az salça,kekik,tereyağ,k.biber,pulbiber ve tuz.
Yapılışı: İlk önce tereyağ ile etler bi güzel ufak bir tencerede kavrulur birazda su ilavesiyle biraz haşlanır.Patatesler dilimlenip tepsiye konulur,etlerde ilave edilir.Tencerede kalan et suyuna baharatlar ve salça ilave edilerek tepsiye dökülür.250 C'de patatesler pişene kadar pişirilir daha sonra diğer malzemeler eklenir.Ve sadece fırının üst kısmı pişirecek şekilde proğramlanır ve biraz daha pişirilir.Hepsi bu kadarcık :)) afiyet olsun...

9 yorum:

meliha..

Ellerinize sağlık,bayılıyorum sizin şu isimlere bulduğunuz yemeklere :))

meliha

pardon yemeklerinize bulduğunuz isimler diyecektim :(

gülizar

Teşekkür ederim,teveccühünüz...

Tijen

Şipşakçı hatun seni! Afiyet olsun...

Damak Tadı

Anneler günün kutlu olsun, dünya tatlısı annecik..

Şipşak kebabın eminim çok lezzetli olmuştur..Fotoğraflardan öyle anlaşılıyor..Harikasın yine..Öpüyorum yanaklarından..



Sevgiler..

Düğme Bay'la BinbirçeşniHayat

canım cok yoruldum:(sabahtan berı temızle temızle bıtmıyor ev almıs basını gıtmıs:( sımdı acık oturayım dedım ve bu kebab tam temızlık gunlerıne göre bence:)hatta bugun yapsammı ne?

ellerıne saglık arkadasım sevgılerımle....

feray

Gülizar hakikaten şipşak. Ellerine sağlık Nerdende aklına geldi bu isim.
Sevgiler..

gülizar

VALLA feray abla çok ilginç isimler geliyor aklıma.Buda pratik ve basit olduğu için şip şak dedim :)) kocaman öpüyorum,güzel yorumun için tşkler..

seolara

Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
tost makinaları
döner ocakları
çay kazanı fiyatları
makinası
remta mutfak
çay otomatları
remtamutfak.net
döner
çay kazanı fiyatları
elektrikli çay makinesi
elektrikli tost makinası
tüplü ızgara
remta
full hd tek parça izle
720p full izle
cerciko.com

GÜLİZAR'LA LEZİZ TATLAR....   © 2008. Template Recipes by Emporium Digital

TOP