HİNDİSTAN CEVİZLİ KEK


Dün akşam eşimin babannesi için yaptığım hindistan cevizlik kek bayadır yapmıyordum, özlemişiz tadını ailecek aslında :)) büyük babanneden de tam not aldı.Hem hafif bir kek hemde yumuşacık,denemenizi tavsi ederim.Güzel bir hafta sonu dileğiyle...

Malzemeler: 2 yumurta,1 su bardağı toz şeker,1 su bardağı süt,1 çay bardağı sıvı yağ,1 su bardağı hindistan cevizi,1 limon kabuğu,yarım limon suyu,1 pk vanilya,1 pk kabartma tozu ve un.
Yapılışı: yumurta ve şeker iyice köpürene kadar mikserle çırpılır.Daha sonra teker teker diğer malzemeler eklenir.170 C derece fırında pişirilir.Yalnız ben kalıbı tereyağ ile yağladım oda değişik bir tad verdi.Afiyet olması dileğiyle...

7 yorum:

Ferkay

Gülizarcım çok severim hindistan cevizini kekini mutlaka deniyeceğim. Ellerine sağlık canım.
Sevgiler..

meliha..

Benim favori kekim,ellerinize sağlık..

Unknown

Canımmm misssssss gibi hindistan cevizi kokar ellerine sağlık.Koca
man öpüyorum...

Tijen

Hindistancevizi ne güzel şeydir ve nasıl değiştirir girdiği yiyeceklerin lezzetini.

Hatice

Gülizarcığım kek nefis görünüyor, ben de çok seviyorum, hindistan cevizi ve limon birbirine çok yakışıyor, ellerine sağlık canım, güzel bir hafta sonu diliyorum...
sevgiler...

Damak Tadı

Bende çok severim o güzel kokusunu..Ellerine sağlık biriciğim..Kocaman öpüyorum seni..



Sevgiler..

seolara

Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
tost makinaları
döner ocakları
çay kazanı fiyatları
makinası
remta mutfak
çay otomatları
remtamutfak.net
döner
çay kazanı fiyatları
elektrikli çay makinesi
elektrikli tost makinası
tüplü ızgara
remta
full hd tek parça izle
720p full izle
cerciko.com

GÜLİZAR'LA LEZİZ TATLAR....   © 2008. Template Recipes by Emporium Digital

TOP