LAHANA SARMA

Çok sevdiğim dolmalardan biri daha karşınızda :)) ama ben ilk defa kendi başıma hazırladım.Zahmetli ama çokda güzel bir dolma.Ya kayınvalidem yada annem yapar bende hazıra konup bi güzel yerdim ama tek başına bir tencere dolma sarmak biraz zahmetli o yüzden dolmayı 2-3 sarmak lazım ki hem kolay olsun hemde muhabbet olsun :)) afiyet olması dileğiyle...

Malzemeler: 1 orta boy lahana,250 gr kıyma,2 baş soğan,1/2 demet maydonoz,2 su bardağı kırık prinç,biraz sıvı yağ,dolmalık baharat,karabiber,pul biber,1 kaşık salça ve tuz.
Yaılışı: İlk önce lahanalar bir güzel haşlanır,Sonra soğanlar ve maydonoz robattan geçirip bütün malzemelerle karıştırılır.Haşlanan lahanalar soğuyunca içlerine 1 tatlı kaşığı kadar iç malzemler konulur ve sarılır.Sarılan dolmaların üzerine biraz sıvıyağ eklenir(İç malzemeyede ekleniyor) ve en son olarak da dolmaların hizasına kadar su eklenip orta hararlı ateşte pişirilir.Dilerseniz üstüne doğurt sarımsak ekleyipde servis edebilirsiniz.Afiyet olsun...

9 yorum:

Unknown

Canımmmmmm bende çok severim ama bu
şekilde evimin beyleri yemiyor ben
de bohçasını yapıyorum.Sayfamda var
denemek istersen ellerine sağlık ko
caman öpüyorum...

meliha...

Ellerinize sağlık,gerçekten zahmetli ama tadı güzeldir lahana sarmanın.

pelince

Offf nefis olmuş,ellerine sağlık..
Bu arada bende hep hazıra konuyorum,kendim hiç yapmadım:)

Sevgiler..

yeşim

çok güzel görünüyor canım eline yüreğine sağlık.lahana sarmasına bende bayılıyorum..çok öptüm sevgiler...

Tijen

Hmmm ben zeytinyağlısını severiiim!

Baharcicegi

dedigin gibi ugrastiriyor ama yerken iyiki yapmissim diyor insan,ben büyük lahanayi sarip posetlerde buzluga atiyorum canim isteyince cikarip pisiriyorum,ellerine saglik nefis görünüyor
sevgilerimi yolluyorum

Saliha

gülizarcım,bende lahana sarıp lahana mev.kapattım ama yayınlamadım:)

herseyımız aynı cıkıyor farkındamısın?:D:D:D:D

canım ellerıne saglık..

sevgılerımle...

HUYSUZBALIK

Ben de hiç kendi başıma denemedim lahana sarmayı. Annecim ne de güzel yapar. Bravo valla ellerine sağlık. Sevgiler...

seolara

Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
tost makinaları
döner ocakları
çay kazanı fiyatları
makinası
remta mutfak
çay otomatları
remtamutfak.net
döner
çay kazanı fiyatları
elektrikli çay makinesi
elektrikli tost makinası
tüplü ızgara
remta
full hd tek parça izle
720p full izle
cerciko.com

GÜLİZAR'LA LEZİZ TATLAR....   © 2008. Template Recipes by Emporium Digital

TOP