Hindistan cevizli ve kivili tavuk göğsü


bu tatlı çok lezzetli ve partatik.Çocuklarımız içinde ayrıca sağlıklı içinde bol süt ve kivi var.
Ben tatlılar hindistan cevizini çok koyarım.
Güzel tat veriyor, ama bu sefer üzerine değil içine koydum ve güzel bir tatlı ortaya çıktı.
Mutlaka deneyin değişik bir tat.Sevgilerimle.......
Malzemeler;
1 litre süt
1 su bardağı elenmiş un
7 yemek kaşığı şeker
1 paket vanilya
1 çay bardağı hindistan cevizi
1 yemek kaşığı margarin ve 2 adet kivi.
Yapılışı;
Sütü tencereye boşalttıktan sonra unu,şekeri ve margarini ekleyip karıştırıyoruz.Ben çırpıcı telle karıştırıyorum daha iyi oluyor daha sonra mikserle uğraşmıyorum.kaynamaya başladıktan sonra vanilya ve hindistan cevizini ekleyip biraz daha kaynatıyoruz ve borcama döküyoruz.
2-3 saat dolapta bekletiyoruz aslında 1 gece kalsa daha iyi olur.Servis yapıcağımız zaman kivilerle süslüyoruz.Ve afiyetle yiyoruz....

1 yorum:

Adsız

Merhabalar, ellerine sağlık canım nefis olmuş bende buna benzer bi şey yapmıştım istersen arşivimde kivili irmik tatlısı adı altında bulabilirsin .. Sevgiler..

GÜLİZAR'LA LEZİZ TATLAR....   © 2008. Template Recipes by Emporium Digital

TOP