ıslak kek

Bu güzel kek çok sevdiğim Nergis ablamdan aldığım kek tarifidir,Uydurma falan değil :)) .Ne zaman ona gitsem bu keki çok sevdiğim için sağolsun hep yapar.Bir özelliğide bu kekin yumurtaları en son ekleniyor.Ha unutmadan oğluşumun katkısıda büyük bu kek de çünkü mikseri çok sevdiği için bereber çırpıyoruz.Anlıcağınız sevgiyle yapılan bir kek.Tadını tahmin edersiniz değilmi? afiyet olması dilğiyle...

Malzemeler: 1 su bardağı şeker,1 su bardağı süt,1 su bardağı sıvı yağ(ben bu sefer eritilmiş margarin kullandım),1/2 paket kakao,1 paket vanilya,1 paket kabartma tozu,alabildiği kadar un ve 3 yumurta.
Yapılışı:İlk önce şeker,süt,kakao ve yağ çıpılır bu karışımdan 1 su bardağı alınır daha sonra diğer malzemeler eklenir ve 170 C'de kek pişirilir.En son olarak kürdanla kekin düzerine delikler açılır ki karışım içine girsin.En son olarakta ayırdığımız karışımdan üzerine yavaş yavaş dökülür.Kekimiz böylece hazırlanmış olur.Dilenirse benim gibi antep fıstığı veya hindistan cevizi ile süslenir.Afiyet olsun...

10 yorum:

Saliha

gülizarcım canım ellerınesglık ama oglunun da ellerıne saglık..ıkısevgı bır araya gelınce bu guzel kek cıkmıs..

sevgılerımle.

Tijen

Hani kız olsun da çamurdan olsun derler, ben aynı şeyi kek için söyleyebilirim...

Baharcicegi

Yumurtalarin sonradan eklenmesi dahami yumusak oldugu icin,oglusunun mimik elleri senin becerikli ellerinle birlesince nefis bir kek olduguna eminim,ellerinize saglik ikinizinde

Aybike Ceylan

Ellerine saglik, kek cok guzel gorunuyor...
Sevg ve selmalr.

Unknown

islak kek severim ben zaten.Kuru kek agzima koymam.Ellerine saglik.

Leziz Tarifler

Gülizar'cım ellerine sağlık. Bayılırım keke.

fatosun mutfagından...

YA RABBİ KALPLERİMİZİ DİNİN ÜZERİNDE SABİT KIL..AMİN...HAYIRLI CUMALAR

Adsız

canım kardeşim...
lezzet zincirinde banada yer ayırdığın için çok teşekkür ederim.ellerine sağlık çok güzel görünüyor bnmkinden daha güzel olmuş.gerçi sen yaparsında hiç kötü olurmu.ablasının KARDEŞİ.
SENİ ÇOK SEVİYORUM.

Damak Tadı

Canım seninde Nergis ablanında ellerine sağlık..En çokda minnoşun ellerine sağlık..Kek'in lezzetini tahmin edebiliyorum..


Öpüyorum sevgiyle sizleri..

Damak Tadı
Bu yorum yazar tarafından silindi.

GÜLİZAR'LA LEZİZ TATLAR....   © 2008. Template Recipes by Emporium Digital

TOP