KUSKUS SALATASI


Yeni bir yıldan herkese merhabalar,öncelikle şunu belirteyim makinem hala tamirde parça bekliyor ve bende hiç bir şey ekliyemiyorum anlaşılan biraz daha ayrı kalıcaz ama bomba gibi tariflerle dönücem en kısa zamanda.Bu yüzden arşivimden bir tarif yayınlıyorum sizlerden daha fazla ayrı kalmamak için.Hepinize güzel bir hafta dileğiyle...
Malzemeler: 1/2 paket kuskus,4 adet kornişon,havuç,maydanoz,dereotu,mayonez,haşlanmış mısır,sıvı yağ ve tuz.
Yapılışı: Kuskus iyice haşlanır ve derin bir kaba konulur diğer malzemelerde teker teker eklenir hepsi bu kadarcık :)) afiyet olması dileğiyle...

4 yorum:

Damak Tadı

Bence en nefis salata bu olsa gerek şeker..Ellerine sağlık canım benim..Kocaman öpüyorum seni minnoşu..Kendinize iyi bakın..


İşe gidip gelirken dikkat et tatlım..Sevgilerle..

Baharcicegi

makinan bir an önce gelsin nefis tariflerini bekliyoruz
hafif doyurucu nefis olmus salatan ellerine saglik canim

Saliha

gülizarcım tatıldı mısafırdı derken gelemedım ugrayamadım..makınan bozukmus ıns bıran evvel gelır parça alırsın tamırdeen:( ellerine saglık..sevgılerımleee canımmm...

TÜLİN-sihirli tatlar

cok sevdıgım salatadır ellerınıze saglık.blogunuzda guzel.izlemeye adlım bende beklerım sevgiler:)

GÜLİZAR'LA LEZİZ TATLAR....   © 2008. Template Recipes by Emporium Digital

TOP