4.CÜ YAŞ GÜNÜMÜZ


Bu senede yeni yaşımıza sağlıklı,sıhhatli ve sevdiklerimizle beraber girdik.Oğlum bir yaş daha büyüdü ve zaman su gibi akıp geçiyor daha dün gibiydi onu ilk kucağıma aldığımda gözyaşlarına boğulup hıçkıra hıçkıra ağladığımı hiç unutmuyorum.O minicik şey hayatını nasılda değiştiriyor ve bir aslan gibi korumacı yapıyor bir anneyi.Canım oğlum iykin varsın,seni çok ama çookkkk seven annen....
Kestaneli Pasta (20 kişiliK)
Pandispanyası:4 yumurta,4 kahve fincanı toz şeker,4 kahve fincanı un.
Malzemeler:dolgu kreması,dışı için 1 pk krem şanti ve göz kararı kestane püresi(kestane püresinin tarifini ayrıca vereceğim biraz uğraştırıcı olduğu için)ve üstü için şeker hamuru(oğlum Ben 10'lu istedi)
Yapılışı: Pişen pandispanya iple 2 veya 3 kat olarak ayrılır ve aralara dolgu kreması ve kestane püresi eklenir.En son olarak kremşanti ile kaplanarak şeker hamuru üste yerleştirilir.Afiyet olsun.....

13 yorum:

Damak Tadı

Sevgili oğluna mutlu yıllar diliyorum canım..Sağlıklı ve mutlu yaşasın daima..

Pasta harika olmuş..Uğraşmana değmeiş bence..Kimbilir oğlun nasıl mutlu olmuştur..))Ellerine sağlık canım benim..Kocaman öpüyorum seni..


Mutlu haftalar..Sevgiler..

Unknown

Canım benim oğluna sağlıklı,huzurlu
başarı ve mutluluk dolu güzel bir ömür dilerim.
Pasta süper tam benlik kestaneli el
lerine sağlık.Mutlu haftalar öpüyo rum...

Hatice

Gülizarcığım oğlunun yeni yaşı kutlu olsun, sağlıklı, mutlu, ağız tadıyla nice nice yıllar diliyorum...
senin de ellerine sağlık, sevgiler...

Ferkay

Canım benim oğluşunun yeni yaşını kutluyorum, sağlık mutlu başarılı bir yaşam diliyorum..
Pastasıda çok güzel olmuş ellerine sağlık Gülizarım..
Sevgiler...

Saliha

canım arkadasım ellerıne saglık ne kadr guzel olmuş:)benım ıoglum gorse benı kemırır:))banada dıye..
Rabbım hayırlı huzurlu saglıklı ömurler versın ıns..

Saliha

masayı ve dıger ayrıtılarıda beklıyorummmmmm:):)

gülizar

EN KISA ZAMANDA SALİHACIĞIM EKLİCEM.

lezzetlilerim

Canım oğluna sağlıklı, mutlu, başarılı, huzurlu bir ömür dilerim. sevgilerimle

ceyt

oğluna sağlıklı mutlu huzurlu nice yıllar yaşlar dilerim canım.yeni yaşı kutlu olsun.pastan da çok nefis ellerine sağlık.
kocaman sevgiler...

pelince

Oğluşuna nice mutlu ,sağlıklı senelere diliyorum...
Pasta şahane,hemde ben 10 ee daha ne olsun.. hepsi ekrana yapışıp izliyorlar :))ellerine sağlık...

Sevgiler yolluyorum..

Baharcicegi

minik prensine saglikli uzun ömürler dilerim
pastasina cok ozenmissin harika olmus ellerine saglik canim

Tijen

Mutlu yıllar oğulcuğa! Hep mutlu olsun...

seolara

Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
Çay Kazanı

GÜLİZAR'LA LEZİZ TATLAR....   © 2008. Template Recipes by Emporium Digital

TOP