TAVUK KÜLBASTI



Tavuğun her türlüsünü seven ben Ramazanda da sık sık misafirlerime ikram ettim.Ama bu külbastı anneciğimin defterinden.Hem çok pratik hemde çok lezzetli.Ayrıca domates ve biberle servis edildiğinde çok şık duruyor.Hepinize güzel bir hafta dileğiyle,afiyet olsun....
Malzemeler:
4 adet ızgaralık tavuk göğsü
1 çay bardağı yoğurt
2-3 yemek kaşığı zeytin yağ
kekik,pul biber,karabiber
ve tuz.
Yapılışı: tavuk hariç bütün malzemeler derin bir kabın içersinde karıştırılır.Daha sonra tavuklar da ilave edilir ve 1 gece dolapta bekletilir, ızgarada pişirilerek sıcak servis edilir.Afiyetle...

9 yorum:

Unknown

Canım benim ellerine sağlık harika
görünüyor masanda çok şık öpüyorum.

mutfaktakizaman

nefis bir tabak olmusss ellerine saglik canimm

meliha

Yine harika bir sofra ellerine sağlık canımcım.

Tijen

Ben yemeğin arkasından gelen tatlıdan alsam???

Damak Tadı

Yine süpersin bitanem..Ellerien sağlık..Sesini duymak ayrı bir mutluluk kattı bana..Çok teşekkürler..Öpüyorum yanaklarından kocaman..Sevgiler..

pelince

Benimde aklım tatlıda kaldı :)) ama bu tabağada göz koydum hani.. nefis.. ellerine sağlık..

Baharcicegi

tavuk kül basti hic yememistim tarifini aldim deneyecegim pratik ve cok lezzetli görünüyor eline saglik canim

Esra

Benimde aklım tatlıda kaldı ama külbastı ve masan harika gözüküyor ellerine sağlık

seolara

Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
tost makinaları
döner ocakları
çay kazanı fiyatları
makinası
remta mutfak
çay otomatları
remtamutfak.net
döner
çay kazanı fiyatları
elektrikli çay makinesi
elektrikli tost makinası
tüplü ızgara
remta
full hd tek parça izle
720p full izle
cerciko.com

GÜLİZAR'LA LEZİZ TATLAR....   © 2008. Template Recipes by Emporium Digital

TOP