ÇİLEKLİ LİMONATA

Yaz mevsimi iyiden iyiye kendini hissettirmeye başlarken bizlerde malum serinletici içeceklere yöneliriz :)) İşte bu güzel çileki limonatada yaz aylarında ferahlamak için ideal bir içecek.Tarifi sevgili Saliha'cığımın sitesinde gördüm ama biraz değişikler yaptım,sonuç gerçekten güzel Salihacı'ğım paylaşımın için tekrar teşekkürler....
Malzemeler:4 adet limonlu soda,250 gr çilek,4/3 su bardağı toz şeker.

Yapılışı: Çilekler iyice yıkanıp temizlenince şekerle birlikte robotta iyice çırpılır,daha sonra sürahiye boşaltılır ve sodalar ilave edilir.Karışım çıprma teliyle 5-10 gene çırpılır ve buzlabında 2-3 saat dinlendirilir.Afiyet olsun....

11 yorum:

yasemin

Canım benim ellerine sağlık benim gibi çilek delisi için süper bir içecek.

derya

Canım sıcaktan bunaldım bir bardak alsam ellerine sağlık kocaman öptüm

gülizar

Ablacığım sen iste koca kazan yapıp yollarım sana :))

Düğme Bay'la BinbirçeşniHayat

canım benım ellerıne saglık..emınım senin ellerinden daha da enfes olmustur:)yurekten sevgılerımle canımmmm....

eyerhagu

slm canım çileğin her şeyine bayılırım görünce hemen geldim ellerine sağlık.. sevgilerimle

gül
Bu yorum yazar tarafından silindi.
gül

aaa,ilk defa duyuyorum ve görüyorum.
hiç fena fikir değil,bunu deneyeceğim inş.
sevgiler.
elinize sağlık rengi çok güzel

egeli

OOO ÇOK SEVDİM BEN BU LİMONATAYI,SÜPER ,ELİNE SAĞLIK CANIM.

meliha

Ellerine sağlık ne güzel kıpkırmızıda olmuş.

SerpiL

ne değişik bir tat.ellrine sağlık

seolara

Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
tost makinaları
döner ocakları
çay kazanı fiyatları
makinası
remta mutfak
çay otomatları
remtamutfak.net
döner
çay kazanı fiyatları
elektrikli çay makinesi
elektrikli tost makinası
tüplü ızgara
remta
full hd tek parça izle
720p full izle
cerciko.com

GÜLİZAR'LA LEZİZ TATLAR....   © 2008. Template Recipes by Emporium Digital

TOP