Tarçınlı rulo kurabiye

Hafta sonu Ankara'dan gelen teyzem ve kuzenlerim için annemle beraber yaptığımız tarçınlı rulo kurabiyeleri sizlerle paylaşmak istedim.Daha önce ki tariflerimdede yazmıştım,annem tam bir kurabiye ustasıdır diye.Gerçekten çok meşhurdur kurabiyeleri,inşallah bende onun gibi güzel ve meşhur kurabiyeler yaparım.Şiddetle denemenizi tavsiye eder,sağlıklı ve huzurlu bir hafta dilerim.Sevgilerimle....
Malzemeler: 1 paket margarin,1 yumurta,1,5 çay bardağı süt,1 paket kabartma tozu,1 paket vanilya,1 su bardağı toz şeker(arttırılabilirde),aldığı kadar un ve toz tarçın.

Yapılışı: yağ,şeker,yumurta ve süt yoğurma kabının içinde yavaş yavaş karıştırılarak yoğurmaya başlanır daha sonra un ve diğerleri elenerek eklenir eğer katı olursa biraz daha süt ilave edebilirsiniz.İyice yoğurduktan sonra merdane ile biraz açın ve içine tarçın serpin sonra rulo yaparak ikişer cm kalınlıkta keserek tepsiye dizin ve 150 derecede iyice kızarana kadar pişirin.Afiyet bal şeker olması dileğiyle...

11 yorum:

Adsız

Merhaba Gülizar,

tarçının kokusuna ve kattığı aromaya bayılırım.

en kısa zamanda denemeli.

ellerinize sağlık.
sıcacık sevgiler.

www.misssgibi.com

Aybike Ceylan

Ellerine saglik, ne kadar guzel olmus.

Sevgiler..

Damak Tadı

Canım benim,nasılsın??Tatlı oğlun ve eşinde umarım çok iyidirler..Uzun zamandır uğrayamadım biraz yoğunluğum vardı..Malum yaz ayları yoğun aylarımız..))Bu yüzden kusuruma bakma lütfen!!

Tarçınlı rulolarına bayıldım desem..))Öyle şık ve değişik görünüyorlar ki,imrenmemek ve çok güzeller dememek elde değil..))Sen harikasın canım benim..Bayılıyorum senin şık sunumlarına..))

Kocaman öpüyorum seni bitanem..))

Çok selamlar..Sevgiler..

Lütfi Mutluer

Mrb arkadaşım çok güzel bir blog olmuş başarılarının devamını dilerim..
Benim siteme de beklerim www.anindayorum.com
Hoşçakal...

Bir Anne

Merhabalar canım, harika olmus tarcınlı kurabıyecikler, mis gibi kokuyorlardır...
ellerine saglik canim.

pelince

Tarçını bende çok severim,ellerine sağlık...

Adsız

Annenin ve senin ellerine sağlık kurabiyeler çok güzel görünüyor. Anne tarifleri her zaman çok güzeldir, hele bir de tarçınlıysa daha da güzeldir.

Damak Tadı

Bitanem yeni post eklesene artık..Merak ediyorum arayı açınca ama!!

Öpüyorum sizleri..)

fatosun mutfagından...

Borçlarımızdan, ceza ve günahlarımızdan kurtulmak için bu gece dua edelim.. Allah affeden ve bağışlayandır, unutmayalım.. Eller semaya kalkıp, yürekler bir atınca bu gece, gözler sevinç yaşlarıyla dolacak.. Kandiliniz mübarek, dualarınız kabul olsun!

Bir Dut Masalı - nUnU

bayıldım bu güzel tarçınlı kurabiyelere...
elinize sağlık annenize sevgiler..
NuNu

Bir Dut Masalı - nUnU
Bu yorum yazar tarafından silindi.

GÜLİZAR'LA LEZİZ TATLAR....   © 2008. Template Recipes by Emporium Digital

TOP