FIRIN MAKARNA


Yine arayı baya uzattım ama oğlum bu aralar kreşe gitmek istemiyor ve ben çok zorlanıyorum.O yüzden ne siteme birşeyler ekliyebiliyorum nede dostlarımın sayfalarını ziyaret edebiliyorum.İnaşallah kısa zamanda bu sıkıntıdan kurtulurum.Fırın makarna tarifime gelince çok pratik ve güzel bir makarna tarifi şimdiden afiyet olsun.Güzel bir hafta dileğiyle ....

Malzemeler: 1/2 paket makarna ,2 su bardağı süt,2 kahve fincanı un,2 yemek kaşığı margarin,karabiber,tuz ve üzeri içinde 1 su bardağı kaşar rendesi.

Yapılışı:Herhangi bir makarna çeşidi güzelce haşlanır ve süzülür.Süt ,un ve yağ tencerede güzelce çırpıcı ile karıştırılarak kaynatılır.Daha sonra mikserlede 5-10 dk çırpılır,tuz ve karabiber eklenir ve makarnanın üzerine dökülür fakat harmanlamakta fayda var sos heryere dağılabilsin.Fırında 200 C'de 20 dk kadar pişirilir ve kaşar eklenir.Üstü kızarınca fırından çıkarılarak sıcak olarak servis edilir afiyet olsun..

10 yorum:

Düğme Bay'la BinbirçeşniHayat

canım ellerıne kollarına saglık..senınkısıyle aynı sorunu bende gecen sene yasadım ne gıtmek ıstıyordu nede sevıyordu yuvayı..servısten ınerken bana tavır yapıyordu evde benımle konusmuyordu..benı sıtemıyorsunuz dıye yolluyorsunuz falan dıyordu:(cok zorlandım cok...ama bıraz sabır bu donemler boyle oluyor..

mutfaktakizaman

canim ellerine saglik...

Benim oglusta istemiyordu gecen yil ne zorluklar cekmistim koluma bacagima yapisirdi ayrilmamak icin bu yil 3.5 yasinda zorunlu ana okula basladi hala ayniyiz bilmiyorum nezamana kadar devam edecek....

sevgilerimle

Damak Tadı

Canım,fırın makarnayı sanırım sevmeyenimiz yoktur içimizde..Fotoğrafını gördüğüm için yazıyorum,tek kelimeyle nefisti..Ve neden o fotoğraf eklenemedi halen de şaşkınım..

Yunus Emre için biraz sabır canım..Zamanla alışacak..Öpyürum sizleri kocaman..


Sevgiler..

Tijen

Hayallah Gülizar'cığım, içinde böcek var diye kandırmak da bana doğru gelmiyor ama ne diyeyim, bu senin kararın. Bir arkadaşım oğluna 7-8 yaşına kadar pekmez kola yapmıştı (pekmezle suyu karıştırarak, istersen gazoz gibi olması için maden suyu da olur) bilmem o daha iyi bir çözüm olabilir mi? Cips olarak da evde fırında bir şeyler yapsan? Biliyorum çocuklar ille de paketli şeyleri istiyorlar ya belki biraz büyüdükçe daha anlayabileceği şekilde anlatabilirsin.

pelince

Bende bu korkuları yaşıyorum benimki büyüdü ama seneye bende mahfoldum sanırım :) benimkide bana çok yapışık çünkü....

makarna için ellerine sağlık...

Sevgiler..

deryaligunler.forumlari

slm bayanlara özgü paylaşım siteme beklerim http://deryaligunler.forumlari.net

Baharcicegi

minik oglusun seni özlüyor olmasin kresteyken,sana asiri düskülügünden yapiyordur zamanin varsa yaninda sende git alisina kadar
kizimda cok sever firinmakarna nar gibi kizarmis ellerine saglik canim

Hatice

acemilik dönemlerimde fırın makarna denemişliğim var, tarife göre yapmıştım, 4 yumurta vardı tarifte, yumurtadan yiyememiştik.
seninki ne güzel beşamel sosla hazırlamışsın, bir de bu şekilde denemek gerek, ellerine sağlık canım...
sevgiler...

bereketli mutfak-asiye

bende çok severim ama eşim sevmediği için pek yapamıyorum
ellerinize sağlık...

seolara

Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
tost makinaları
döner ocakları
çay kazanı fiyatları
makinası
remta mutfak
çay otomatları
remtamutfak.net
döner
çay kazanı fiyatları
elektrikli çay makinesi
elektrikli tost makinası
tüplü ızgara
remta
full hd tek parça izle
720p full izle
cerciko.com

GÜLİZAR'LA LEZİZ TATLAR....   © 2008. Template Recipes by Emporium Digital

TOP