KATMER

Geçen akşam kayınvalidemle birlikte deniz kıyısında çay içmeye karar verdik ve çayın yanında eşlik etmesi için bu katmerleri yaptık :)) meğer ne uğraştırıcıymış bu katmerler :)) şu tezime çok inanırım tadı güzel olan şeyler hep zahmetli şeyler mantı,dolma,baklava,katmer v.s v.s.... Neyse efendim ben tarifime geçiyor ve hepinize güzel bir hafta sonu diliyorum.
Malzemeler: un,su,tuz ve sıvıyağ.
Yapılışı: Un,tuz ve su bir güzel yoğurulur yalnız biraz cıvık olacak hamurumuz,daha sonra bezeler yapılır.Yapılan bezeler teker teker açılır ve sıvıyağ fırçayla açılan bezeye sürülür,kare şekli verilerek (yani 4 tarafından zarf gibi birleştirilerek)
oklavayla biraz açılır.Teflon tavayada çok az yağ sürülür ve tavada iyice her iki tarafıda pişirilir.Sıcak olarakda yenilir.Afiyet olsun...

14 yorum:

Unknown

Canım tam senin sayfana yorum yazarken senden geldi:))Çok severim
katmeri ellerine sağlık,hayırlı cumalar canım öpüyorum...

gülizar

Kalp kalbe karşıdır derler ya tam bizlik olmuş bu laf :)) derya abla.

meliha

Ellerine sağlık bencede zahmetli şeyler her zman en lezzetli olandır.

kilisli.

çok güzel olmuş elinize sağlık bende çok severim katmeri.yapımı biraz zahmetli ama boş bir vaktimde mutlaka deneyeceğim

yeşim

canımmmm elinize sağlık sevilmezmi katmer geleneksel bir yiyeceğimiz...tahinliside çok güzel oluyor tavsiye ederim...öptüm...iyi hafta sonları...

balböcükleri

AAyyyyyyyy içine çörekotlu peynir,çökelek bal ne koyarsan koy sıcak sıcak ay bana bişiiiiiler oluyo:)

pelince

Olsada yesem keşke :)) Çok yağlı ama müthiş bir şey,ellerinize sağlık..
Afiyet olsun..
Hayırlı Cumalar...

Saliha

mmmm ne severım offff yengem cok yapardı ben evlenene kadar:)sonra uzaga tasındılar bende yıyemez oldum:( banada yaparmısın?:D:D:D degermıyım okadar zahmete dermişiimmmmmmm:D:D:D:D

bızde bu aksam tuzla sahılındeydık kulakalrın cınladı mı gulızarım:D:D

Saliha

ehehe ellerıne saglık dememısım kendımı yazmaktan:D kayınvalıdenle senın ellerıne saglık canımmmmm

gülizar

SALİHACIĞIM SEN GEL YETER Kİ TEPSİ TEPSİ YAPARIM CANIM BENİM...

Ballı Cimcime

Ben de isterim bu güzel katmerlerden, bayıldım:)) Anneanneciğim çok yapar köyümüzde bu güzelim mamalardan, bak yine çok özledim oraları... Ellerine sağlık bitanesi:)

Adsız

You actually make it seem so easy with your presentation but I find this matter to
be really something which I think I would never understand.

It seems too complicated and extremely broad for me. I'm looking forward for your next post, I will try to get the hang of it!

Feel free to surf to my page ... Radyo Dinle

Adsız

Hi, I desire to subscribe for this webраge to obtаin hottеѕt
upԁates, thus whеre сan i do it please help out.


My web blog ... Gazete Manşetleri

seolara

Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
tost makinaları
döner ocakları
çay kazanı fiyatları
makinası
remta mutfak
çay otomatları
remtamutfak.net
döner
çay kazanı fiyatları
elektrikli çay makinesi
elektrikli tost makinası
tüplü ızgara
remta
full hd tek parça izle
720p full izle
cerciko.com

GÜLİZAR'LA LEZİZ TATLAR....   © 2008. Template Recipes by Emporium Digital

TOP